воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Спортивні ігри

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 11-Б класу ЗОШ№2 м. СинельниковогоЗ розділу « Спортивні ігри»

Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар та обладнання: 4 лави; 6 б/б м’ячів; 1 великий легкий м’яч;  2 футбольних м’ячі; 16 гімнастичних палиць;1 сітка волейбольна;4 фішки; аптечка.
Мета уроку: зміцнення здоров’я та корекція фізичного розвитку учнів. Сприяти залученню школярів до систематичних занять фізичними вправами.
Задачі уроку: 1. Повторити  вправи в парах, вправи з м’ячем (школа м’яча) технічні прийоми гри у баскетбол, волейбол,футбол.
2. Закріпити вправи з використанням  гімнастичної лави (естафети з м’ячем, та без м’яча).
3. Сприяти розвитку фізичних якостей, а саме: швидкості, спритності,координації рухів, сили рук і ніг.
4. Виховання толерантності та культури поведінки на уроках фізкультури.

Зміст уроку
дозування
Організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина
1.1 Шикування,привітання, повідомлення задач уроку.
1.2. Перевірка самопочуття.
1.3. Перешикування з однієї шеренги у дві.
1.4. Комплекс вправ оздоровчої спрямованості вправи в парах. Дод.№1
1.5 Перехід до місця занять.
1.6 Естафети:
1.7.1  В.п. коло з учнів-пробігти по колу через лаву суперника, стати у в.п.
1.7.2 В.п. – із упору лежачі на підлозі, ноги на лаві, пробігти по колу зробленого з лав, стати в в.п.
1.7.3 В.п. – сід звичайний, передача м’яча збоку, з рук в руки.
1.7.4. В.п . стати перед лавою в шеренгу, за сигналом зробити крок на лаву руки в гору, за другим сигналом зробити крок на лаву руки вперед.

10 хв..
1хв.


1хв.


4хв.


4хв.
Організувати учнів на урок. Шеренга.

Вправи виконуються з музичним супроводом.

Показ вчителем


Змагальний метод навчання.
Оздоровча спрямованість учнів.

Вправи на швидкість.



Вправа на координацію рухів. Вправу виконувати за сигналом.
Виявити переможців.
II. Основна частина
Перехід до місця змагань.
2.1. Гра « Біатлон»
Опис: Дві команди . Гравець біжить одне коло,бере м’яч, кидає в б/б щит, влучивши передає естафету іншому гравцю, не влучивши - біжить штрафне коло.

2.2. Гра « Футбольні подачі»
Опис: Учні шикуються в два кола, капітани у центрі своїх кіл з м’ячами , за сигналом капітан передає учням по черзі м’яч внутрішньою частиною стопи та приймає подачу від суперника. Завершивши вправу, капітан піднімає руку в гору.

2.3. Гра «Без рук»
Опис: Кожен гравець команди отримує гімнастичну палицю. Команди шикуються на волейбольному майданчику.



2.4. Гра « Переправа»
Опис: Команди мають по дві лави (пороми ). За сигналом команди стають на «пором» і переставляють інший «пором» уперед і т.д.





2.5. Гра « М’яч середньому»
Опис: Учні шикуються у два кола. Капітани  у центрі своїх кіл з м’ячами. За сигналом капітан по черзі кидає м’яч кожному гравцю і ловить від нього. Завершивши вправу, капітан підіймає руки з м’ячем у гору.

2.6. Естафета  « Спритність»
Опис: Учень однією рукою веде б/б м’яч, а зручною йому ногою пересуває футбольний м’яч уперед на визначену відстань. Таким же способом повертається на місце.

2.7. Гра « Кругова запорука»
Опис: Учні шикуються в коло тримаючи гімнастичну палицю в правій руці, за сигналом учні виконують перехід, відпускаючи свою гімнастичну палку та намагаються вхопити гімнастичну палицю учня, що стоїть перед ним.


30 хв.


5хв.









3 хв.





5 хв.








5хв.








3хв.







4 хв.






4 хв.










Використані: ігровий та змагальний метод навчання; опис гри - естафети розповідає вчитель. 6 б/б м’ячів.


2 футбольні м’ячі.







Фронтальний метод. 1 легкий м’яч. Ціль гри  -  після сигналу перекинути м’яч на майданчик суперника, користуючись для цього гімнастичною палицею. Гра до 10 очок.


4 гімнастичні лави.








2 б/б м’яча , повторити передачу б/б м’яча двома руками від грудей, та однією рукою від плеча.



2 учні біжать з обох боків від виконавця вправи, страхуючи м’ячі.


Фронтальний метод навчання. Вправи на розвиток спритності, координації рухів.
Оздоровча спрямованість учнів.
Виявити переможців.


III. Заключна частина      
3.1. Взятися за руки і зробити коло,зробити вдих - руки вгору; зробити видих – руки вниз.
3.2. Перешикування в одну шеренгу.
3.3  Підведення підсумків уроку, виявити переможців змагань.
Оцінювання досягнень учнів.
5хв.

2хв.


3хв.
Вправи виконувати в повільному темпі для  відновлення роботи серцево-судинної  і дихальної системи.
Домашнє завдання: школа м’яча , дозування вчитель задає індивідуально, враховуючи  фізичну підготовленість учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий