Сучана программа з фізичної культури свій потенціал реалізує тільки на 40%. Отже підвищення рівня здоров'я та розвиток фізичних якостей дітей залежить від рівня кваліфікації та підготовленості вчителя з фізичної культури. Технологія педагогічної підтримки передбачае не тільки сумісне з дитиною визначення її інтересів ,захоплень, можливостей,спосіб життя, а і
мотивацію учнів до уроку фізкультури. А це можливе лише за рахунок включення до программи не стандартних, але популярних видів спорту, та наявність сучасного спортивного обладнання та інвентарюв школі.
Головна ідея освітньої технології «Навчання у співробітництві» - вчитися разом, а не лише виконувати щось разом.
Навчання у співробітництві (педагогіка співробітництва) – система навчання яка ґрунтується на спільній діяльності вчителя та учнів, взаєморозумінні і гуманізмі, єдності інтересів і прагнень всіх учасників навчального процесу і має за мету особистісний розвиток школярів.
Навчання у співробітництві розглядається як альтернатива традиційним методам та методикам (за рахунок запровадження особистісно-орієнтованих підходів). Саме завдяки впровадженню цієї технології підвищується рівень усвідомлення матеріалу, застосування його для розв’язання нових завдань.
Фізична культура - частина загальної культури нації .Вона є основним засобом формування, зміцнення, удосконалення здоров'я усього населення і особливо дітей. Фізична культура розглядається як найважливіший, іноді вирішальний чинник у зміцненні здоров'я підростаючого покоління. Важливим завданням фізичного виховання в нашій школі - є зміцнення та збереження здоров'я школярів ,як складової повноцінного розумового і морального розвитку особистості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий