воскресенье, 6 ноября 2016 г.

План-конспект
уроку фізичної культури для учнів 5 класу
ЗОШ№2 м. Синельникового

Тип уроку: урок - змагання.
Тема уроку: спортивні ігри.
Мета уроку: зміцнення здоров’я та корекція фізичного розвитку учнів. Сприяти залученню школярів до систематичних занять фізичними вправами.
Задачі уроку: 1. Повторити  вправи в парах, вправи з м’ячем (школа м’яча).
2. Закріпити вправи з використанням  гімнастичної лави (естафети з м’ячем, та без м’яча).                                                   3.Засвоїти елементи ігор з використанням баскетбольного м’яча.
4. Виховання толерантності та культури поведінки на уроках фізкультури.
Інвентар та спорядження: м’ячі, гімнастичні лави, обручі, фішки, аптечка.

Зміст уроку
дозування
Організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина
1. Шикування,привітання, повідомлення задач уроку.
2. Перевірка самопочуття.
3. Перешикування з однієї шеренги у дві, у три.
4. Вправи в русі
- ходьба,
-біг.
5. Комплекс вправ оздоровчої спрямованості вправи в парах.
10 хв..
1хв.
3хв.
1хв.
5хв.
Організувати учнів на урок. Шеренга.
Показ вчителем
Темп повільний
Показ вчителем
II. Основна частина
6. Перешикування в двійки.
7. Комплекс вправ з м’ячем. 
     Вправи:
7.1  передача з руки на руку;
7.2«малюємо трикутник» б/б м’ячем ;
7.3 передача навколо себе б/б м’яча;
7.4 перекат по спині б/б м’яча;
7.5 кидок двома руками через спину                     зловити  м’яча спереду;
7.6перекат б/б м’яча через праву та ліву     ногу;
7.7« малюємо вісім » б/б м’ячем ;
7.8стрибок з б/б м’ячем зловити спереду
7.9   стрибок з б/б м’ячем зловити за спиною;
7.10 покласти на один палець б/б м’яч.
8.Гра « М’яч середньому»
Опис: Учні шикуються у два кола. Капітани  у центрі своїх кіл з м’ячами. За сигналом капітан по черзі кидає м’яч кожному гравцю і ловить від нього. Завершивши вправу, капітан підіймає руки з м’ячем у гору.
9. Перехід до місця змагань
10. Естафети:
10.1.1.  В.п. коло з учнів – пробігти по колу через лаву суперника, зайняти в.п.
10.1.2.  В.п. – сід звичайний, пробігти по колу через лаву суперника, зайняти в.п.- сід.
10.1.3. В.п.-  сід звичайний, передачі м’яча збоку, з рук в руки.
10.1.4. В.п.- сидячи верхи лави,передачі м’яча через верх, останній повертається з м’ячем в в.п.
10.1.5. В.п.- стійка ноги нарізно, лава між ніг учнів,перекотити м’яч по лаві, останній повертається з м’ячем в в.п.
11. Гра « Біатлон»
Опис: Дві команди . Гравець біжить одне коло,бере м’яч, кидає в б/б щит, влучивши передає естафету іншому гравцю.
12.Гра « Влуч у м’яч»
Опис: Вчитель підкидує м’яч вгору, діти кидають свої м’ячі влучно у м’яч вчителя.
13. Перешикування.
30 хв.
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
1-2рази
1 раз
1 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
5хв.
2хв.
Темп повільний
Показ вчителем
Навчальний матеріал відповідно до теми уроку.
Потоковий метод навчання.
Показ вчителем.
Вправи для дівчат та хлопців.
Потоковий метод навчання.
Показ вчителем.
Вправа на координацію рухів.
Повторити передачу б/б м’яча двома руками від грудей, та однією від плеча.
Вправа на час.
Виявити переможців.
Вправи на швидкість, змагальний метод навчання.
Виявити переможців.
Оздоровча спрямованість учнів.
Виявити переможців.
Змагальний метод навчання.
Використані: ігровий та змагальний методи навчання. Опис гри естафети розповідає вчитель.
Виявити переможців.
III. Заключна частина
12. Взятися за руки і зробити коло,зробити вдих - руки вгору; зробити видих – руки вниз.
13. Вправи на розслаблення .У центральному колі учні лежать на м’ячах, перекочуючись до середини кола.
14. Шикування, підведення підсумків уроку, виявити переможців змагань.
Оцінювання досягнень учнів.
5хв.
1 раз
2хв.
Вправи виконувати в повільному темпі для відносного відновлення роботи серцево-судинної  і дихальної системи.
Домашнє завдання: школа м’яча , дозування вчитель задає індивідуально, враховуючи  фізичну підготовленість учнів.
Вчитель:   Л.Г.Біла

Комментариев нет:

Отправить комментарий