понедельник, 28 декабря 2015 г.

Гендерне виховання


До вашої уваги моя доповідь про гендерне виховання.


Важливість гендерної компетенції вчителя обумовлена тим, що вчителі є основними агентами соціалізації в школі і роблять великий вплив на формування уявлень про якості чоловіків і жінок, їх ролі,професійну діяльність. В сучасних умовах школи  одним з вирішальних чинників у вихованні хлопців та дівчат стає особа педагога. Виникає потреба в нових підходах, одним з таких підходів є гендерний підхід як у вихованні учнів так і в підготовці вчителя як суб’єкта професійної діяльності.
Так в нашій школі учні 10-11 класів розділені на групи (хлопців . дівчат )
  • На уроках використовуються контрольні нормативи (для хлопців, та дівчат )
  • Здійснюється диференційований підхід
  • Вчителі враховують скарги дітей що стосуються поганого самопочуття на уроці.
  • З довідкою, або на довірливих відносинах до дівчат вирішується питання ОМЦ( оваріально - менструального циклу) .
  • Враховується психічний та фізичний стан хлопців та дівчат.
Хлопці та дівчата мають різне ставлення до уроків фізичної культури і вчителя який проводить урок. Задоволеність уроками фізкультури  у хлопців спостерігається частіше ніж у дівчат.  Якщо у хлопців незадоволеність  пов’язана, з не досягнутим рівнем фізичного розвитку, то у дівчат на першому місці стоїть не задоволеність змістом і якістю проведення уроку. Дівчата у два рази частіше ніж хлопці відзначають невдоволення стосунками з учителем фізкультури. Це відповідає тому факту що для осіб жіночої статі емоційне спілкування і взаємостосунки мають більше значення,ніж для осіб чоловічої статі. Дівчата на відміну від хлопців відзначають потребу на уроці в дисципліні а також у диференційованому підході у навчанні хлопців і дівчат. Є також статеві відмінності у сприйнятті хлопцями та дівчатами вчителів  фізкультури різної статі. Більшість хлопців різного віку хочуть бачити вчителем чоловіка,у дівчат виявлена складніша закономірність: у молодших класах – це жінка,у середніх – вчитель-жінка та чоловік, а в старших класах частіше віддається перевага вчителю - чоловіку. Я вважаю що, гендерне виховання учнів на уроках фізичної культури  ґрунтовно не досліджено,потрібно провести подальші дослідження в цьому напрямку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий